אל על בהזמנה ל"נוסע המתמיד" לסעוד במסעדת טריפה

ארי וידר 2 Comment on אל על בהזמנה ל"נוסע המתמיד" לסעוד במסעדת טריפה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רבבות חרדים מנויים על תוכנית הנוסע המתמיד של חברת התעופה אל על. מאות מהם מצויים אף בפסגת התוכנית עם רבבות נקודות טיסה, אולם רבים מהם נדהמו לגלות כי חברת אל על בחרה לפגוע ברגשותיהם בצורה בוטה.

השבוע שיגרה חברת אל על הודעה למנויי התוכנית עם הזמנה לסעוד במסעדה שאינה כשרה ואשר מגישה מאכלי טריפות. בהודעה נכתב "מועדון הנוסע המתמיד ומסעדת גוסטו מזמינים אותך ליהנות מחווית טעמים המשלבת בין המטבח האיטלקי המסורתי למטבח המודרני היצירתי". למנויים הוצעה ארוחה במחיר מוזל תמורת נקודות.

כזכור, חברת אל על היא היחידה ששומרת שבת, ולפיכך מועדפת על רבבות נוסעים חרדים שטסים באמצעותה, בהם אף אנשי עסקים שעושים בה שימוש תדיר וחברים במועדונים היוקרתיים של החברה.

אחד מחברי הנוסע המתמיד של אל על אמר לאתר 'קול חי': "מדובר בהתנהלות שלא הייתי מצפה לה מחברת התעופה הלאומית של ישראל, וכזו שמתחרה על ליבו של הנוסע החרדי. מדובר בחוצפה ובעזות מצח, ואני מקווה שאל על יתעשו ויתנצלו על זה".

מחברת אל על נמסר בתגובה לאתר 'קול חי': אל על היא החברה היחידה בעולם המקפידה להגיש בכל טיסותיה אך ורק מזון כשר. מועדון הנוסע המתמיד מאפשר לגורמים מסחריים שונים להעניק הטבות לנוסעים. בהטבה האמורה הודגש, שמדובר במסעדה לא כשרה. לא הייתה כל כוונה לפגוע ברגשותיו של מי מחברי מועדון הנוסע המתמיד.

ללא שם



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הם כ"כ רחוקים שהם לא שמים לב אבל היה מצופה שיתנו תחליף כשר למהדרין לחברים החרדים

  2. 1

    תשכח הם יעשו רק מה שמשרד הפרסום ה"חרדי" ימליץ להם והמשרד מעוניין שכל תקציב היח"צ של אלעל יעבור דרכם הבנת!!! תמים שכמותך